Wait your turn

Mina rubriker har nästan aldrig någt och göra med mina inlägg. För det mesta är det låtar, delar av låtar eller citat som fastnat på min hjärna och måste få utlopp på ett eller annat sätt. Då är bloggen är bloggen ett alldeles utmärkt alternativ!

Med det sagt kan jag säga att jag är helt slut körd nu för tiden. Fast bara om kvällarna. Om dagarna lever jag i en värld där jag redan tagit studenten, tjoat och haft mig. Inget som stämmer överens med verkligheten alltså. För i den verkliga världen har jag en massa arbeten kvar och att påbörja så här två veckor innan betygen ska sättas. Inte så kul.
Solen ger hopp i alla fall men nu skulle det tydligen regna imorgon. Typiskt på min lediga dag men nej nej. Den går man inte njuta av i solsken inte. Får bege mig till det stället där solen alltid skiner - solariumet. Synd bara att det är så gryyyymt tråkigt! (Och dyrt! Hallå, fattig student här?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback