Vart fan är min inbjudan då?

1. Om man vill ha coola titlar och gå från nobody till somebody ska man tydligen gänga någon från kungahuset. Carl-Philip är ju ganska snygg... Blir jag en prinsessa då eftersom Daniel blir både "hans Kunglia Höghet" och "Prins av Sverige". Och kom igen, jag är mycket snyggare än honom!

2. "Victorias och Daniels bröllopsgåva från svenskafolket en bröllopsservis - värt 300 000 kr." 

Jaha. Inte visste jag att det var dit mina skattepengar drog. Men jag är lite förvirrad. Måste man inte vara bjuden till ett bröllop för att kunna ge någon gåva? Och om jag nu har betalat denna fina servis för 300 000 spänn... vart fan är min jävla inbjudan? Dom verkar ju inte ha något emot oss "vanliga" ändå. Så... ni vet ju uppbarligen vart jag bor med tanke på att ni har min bankuppgifter då det varje månad dras 30 % av lönen, då borde det ju inte vara några problem att skicka en inbjudan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback