Jag är inte dryg, jag är bara ärlig

Efter en jobbig helg med jobb är det äntligen söndag. Det ger både ångest och lättnad. Ångest för helvets veckan är här. Usch, fy och blä. Lättnad för det innebär att veckan snart är över och då är det bara glida igenom skolan till studenten är här. Och nu är man ledig 3 veckor från jobbet också. Skönt säger vissa, ingen skillnad säger jag. Fortfarande helt uppbokad så jag skulle lika gärna kunna jobbat. Men det är bara roligheter så no worries.

Tydligen är jag, enligt flera källor, inte som alla andra tjejer och man gillar inte det först, men sen inser man hur bra jag är. Tänkte ifall det var något ni ville veta. Eller, vem försöker jag lura. Jag ville bara sola i berömmet lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback