He tastes like you. Only sweeter

Vissa ungjävlar har inte ett piss kvar att göra i skolan. Dom hatar vi. Själva borde jag sitta, eller nej snarare stå, och träna på mitt tal jag ska hålla imorgon. Men känns helt okej. Ska åka in tidigare imorgon för att glutta lite på mina friends som har rollspel (hö hö hö hö) och då kan jag passa på att träna lite till. 

Imorgon blir det till att pressa lite också inför balen. Linjerna ska bort! Fast borde kanske lägga av lite med tanke på att jag fick höra idag att jag ser ut som någon från en asiatisk söderhavsö. Inte det jag är ute efter. 

Med tanke på att det här inlägget har tagit mig fyra timmar att skriva, om inte mer, är jag relativt bra på mitt tal nu. Tack ComHem för att ni suger hängpung som gör att internet laggar och jag glömmer bort att jag håller på att skriva ett inlägg när det väl funkar igen! Gör skolarbetet liiiite lättare  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback