Don't Stop Believing

Hur kan man annat än älska Journey?! Don't stop believin' ger hopp om framtiden. Liksom.. don't stop believin?..

Den här dagen har inte varit som planerat för 5 öre. Kliver upp kvart i sex (?!) bar för att komma till skolan i tid för att göra ett jävla matteprov, och sen upptäcka att jag har inga andra lektioner? Så det var bara att ge sig hem igen. När jag kom hem satte jag mig i soffan och somnade direkt. Vaknade inte förrän Mathias kom hem vid halv fem. Då hade man okcså fått sms som erbjöd gratis champagne nu på lönefredagen men med tanke på att jag har bal imorgon och har saker att fixa har jag inte tid att bli galen ikväll. Tråkigt men sant.

Nu måste jag väl ta igen plugget jag gick miste om för min... fem timmars-powernap?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback