I got the power!

Justde. jag har ju en blogg. Helt glömt bort. Men inte konstigt eftersom det blir inte så mycket dator nu när det är jobb, sol och sommar. Sen förstås det faktum att jag inte har en egen dator. Det kan ju ha något med saken att göra.

Om cirkus 1½ månad drar jag. Äntligen. Då bär det av till Malmö. Ska faktiskt bli riktigt roligt. Fast Patrik tyckte att det var något i den här stilen; "Av alla äckliga städer som finns i Sverige väljer du den äckligaste och värsta av alla. Kriminalitet hela tiden. Södertälje är bara en liten piss i jämförelse med Malmös."
Men det kommer nog bli fint. Som jag sa så finns det faktiskt människor som bott där hela sitt liv utan att dö så jag ska nog klara mig 3, troligtvis 4 år.

Nu ska jag kolla runt lite till på lägenheter, ringa runt och sen lägga mig i vår hängmatta med en bok och cigg i högsta hugg. Snart slut på den lyxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback