Bara Johanna...

Lördagen var ju... speciell. Jag hade i alla fall skitkul och träffade många vänner man inte räknat med att träffa. Det bästa var trots allt att träffa dom nya människorna. Synd bara att jag inte hade alla hästar hemma så jag måste ordna upp allt efteråt. But today is the day som jag och Katja sagt de senaste veckorna. Jag ligger bara ett steg före.

Jag känner att jag saknar en massa människor nu. Jag saknar Louise, alla mina eskilstuna vänner (lever ni???), Josefin, Angelica som jag inte träffat på hela sommaren? Och nu är det typ bara tre veckor kvar tills jag flyttar. Kommer jag träffa dom då eller? Nej.

På tal om flytten köpte jag en dammsugare igår helt impulsivt. Då blev mamma lite rörd och insåg att nu ska jag dra på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback